Google Toolbox: Online Marketing Know-how

Google Toolbox: Think with Google. Marketing Know-how, Martina Dalla Vecchia
Google Toolbox: Think with Google. Marketing Know-how, Martina Dalla Vecchia

http://www.thinkwithgoogle.com

OSCAR Night – SEO für Events

Der Artikel über die OSCAR Nacht ist sehr eindrücklich! Es zeigt, dass viel Unternehmen die Tragweite von SEO und SEA und die Kombination mit Live-Events noch nicht erkannt haben!

Aus dem Artikel:

Who wore what? (And where can I get it?)

The Oscars brought people together both online and off. Searches for ”Oscar PartyâEUR were up 40% from last year. Many searched for party-related terms, including ”menu,âEUR ”gameâEUR and ”themeâEUR ideas, and they shopped for ”suppliesâEUR and ”decorations.âEUR

People gathered early to watch the event, tuning in pre-show for the red carpet festivities. Indeed, the fashion drew nearly as much interest as the filmsâEUR“a trend thatâEUR(TM)s grown over time.

 

Wo sind unsere Kunden?

Die Customer Journey aus der Google-Sicht.

Think with Google: Customer Journey. Google Tool-box by Prof. Martina Dalla VecchiaThink with Google: Customer Journey. Google Tool-box by Prof. Martina Dalla Vecchia
Think with Google: Customer Journey. Google Tool-box by Prof. Martina Dalla Vecchia

Big Data für Unternehmen aufbereitet. Die Sicht von Google auf die Costumer Journey

—————————

Weiterbildung zu SEO / SEM ist Teil im
CAS E-Commerce & Online-Marketing an der FHNW und im
Seminar Google Adwords Pro mit Lucia Yapi an der FHNW

Literatur zu SEO / SEM als Instrumente des Online-Marketing
Online-Marketing Buch (eBook).

Menü schließen